Grossraum: Ceuta
Ceuta is een Spaanse enclave op het noordelijke puntje van het Afrikaanse continent; een rotsachtig schiereiland in de Straat van Gibraltar. Tijdens het Franco-regime was Ceuta de enige plek die vrij handel kon drijven met Spanje. Na de dictatuur stortte de economie in. Met een nieuwe markt aan de grens met Marokko proberen de inwoners van Ceuta de handel met hun buren te bevorderen. Terwijl de export van goederen gestimuleerd wordt, gaan grenspatrouilles en een afrastering van dubbel prikkeldraad illegale migratie tegen. is een deel van het drieluik , dat de formatie van het landschap onderzoekt in de marge van Europa.