#AMiNORMAL
Het handboek voor psychiatrische aandoeningen – de DSM – wordt bij elke uitgave dikker. Er lijken steeds meer psychische afwijkingen bij te komen, constateert Mika Orr, de maker van #AMiNORMAL, die opgroeide met een vader die psychiater is. In acht afleveringen van twaalf minuten wordt in deze webserie met humor en compassie gekeken naar verschillende stoornissen. Tijdens online interviews vertellen mensen uit de hele wereld in hun eigen vertrouwde omgeving heel open over zichzelf. Tussendoor legt een psychiater meer uit over de betreffende aandoening.