Smiling in a Jar
In het Mütter Museum zijn medische rariteiten verzameld in was en op sterk water. Dermatologische afwijkingen, doorsneden van het hoofd, baby’s in een fles en de overblijfselen van het soort mensen dat vroeger in circussen werd tentoongesteld. Directeur Gretchen Worden is gefascineerd door de schoonheid van haar collectie en hoopt op dezelfde reactie van haar publiek. ‘Het zijn allemaal mensen - of gedeelten ervan.’ Met een zwart gevoel voor humor vertelt ze de verhalen achter enkele lievelingsobjecten.