#pestverhaal
Vanuit het donker beweegt een witgesokte voet ontspannen heen en weer. Rosalie ligt tussen haar knuffels op bed en vertelt over de tijd waarin ze zo gepest werd dat ze soms geen uitweg meer zag. Even later zien we haar vol in het licht, via de camera van de tablet. Aan de muur een uitvergrote foto van haar met haar paard.
Soms zien we de pestverhalen van lotgenoten op YouTube die Rosalie bekijkt, soms zien we haar reactie op die soms heftige verhalen. De laatste tijd durft Rosalie internet steeds meer te gebruiken om contact te maken met mensen die dezelfde nare ervaringen hebben als zij. Ze skypet zelfs met een paar van hen. Het geeft haar troost en kracht. Omdat de haatberichten ook via Facebook en Instagram haar leven binnendringen, voelde ze zich op een bepaald moment nergens meer veilig. Maar misschien kan de digitale wereld haar ook iets positiefs brengen.