Junha’s Planet
De eerste dag van het nieuwe schooljaar is extra spannend voor de elfjarige Junha. Klasgenoten ontwijken hem omdat hij zomaar ineens kan gaan spugen en slaan. Leraren proberen hem met engelengeduld in bedwang te houden, maar de stuurse Junha lijkt onbereikbaar. Bij iedereen rijst de vraag of hij met zijn ernstige gedragsproblemen wel in deze klas thuishoort.
De statische camera benadrukt de rusteloosheid van Junha. Zijn gewelddadige uitbarstingen blijven onvoorspelbaar, ook al betuigt hij – onder dwang – wel iets vaker spijt. Zijn klasgenoten doen ondertussen steeds meer hun best om hem te begrijpen. Ze willen graag dat hij met hen meespeelt, het beste dat ze hem kunnen vragen.