Soldier’s Woman
In de Peruaanse provincie Huancavelica streken in 1984 soldaten neer van het Peruaanse leger om de guerrillabeweging Lichtend Pad te bestrijden. Veel tienermeiden en jonge vrouwen uit de omgeving werden door hen verkracht, onder wie Magda. Toen ze zwanger bleek, wees de familie haar aan als de schuldige. Veel vrouwen die dit lot ondergingen, werden veracht en verstoten. Decennia na dato is Magda verwikkeld in een rechtszaak die zij en andere vrouwen hebben aangespannen tegen hun vroegere belagers, zodat ze iets van hun waardigheid terug kunnen winnen.