The Delights
Op het technische-landbouwinternaat Las Delicias op het Argentijnse platteland vinden de leerlingen hun weg in het leven. De wat aftandse schoolgebouwen waarin honden en kippen scharrelen, de akkers vol gewassen en de kassen vol tomatenplanten vormen het uitnodigende decor van deze treffende coming of age-film. Waarbij de camera in klassieke, vale kleuren de alledaagse beslommeringen zonder commentaar registreert.