Sakawa
Tussen de giftig walmende e-waste in Ghana ligt een schat aan informatie. Op harde schijven staan betrekkelijk eenvoudig te achterhalen foto's en privégegevens van voormalige eigenaars. Met naam en adres is bijna iedereen online te vinden. De jonge moeder Ama kijkt vol verbazing naar een Amerikaanse straat die via Google Maps in een paar klikken tevoorschijn wordt getoverd. Zij is een van de internetoplichters die in deze film worden gevolgd.