Inside the Red Brick Wall
Hong Kong is in 2019 in de ban van demonstraties tegen de omstreden uitleveringswet. Ook op de polytechnische universiteit gaat een groep studenten op de bres voor vrijheid en democratie. Onderhandelingen met de politie verlopen chaotisch en agressief; via megafoons en beladen muzieknummers. De kleurige paraplu’s waarmee de jongeren zichzelf beschermen tegen het hardhandige politieoptreden benadrukken de aan overmoed grenzende bravoure van de groep.