Later Date
“Ooit mogen we weer naar buiten, denk ik.” Ergens tussen hoop en vrees opende kunstenaar Lauren Lee McCarthy haar uitnodiging voor Later Date, een performance in twee delen waarvan bij het maken van het eerste deel onduidelijk was of het tweede deel ooit zou ontstaan. Tijdens de wereldwijde corona-lockdown nodigde McCarthy mensen uit om met haar te chatten (deel 1) over een ontmoeting die ze in de toekomst zouden kunnen hebben (deel 2).