Kiedy noc staje sie najglebsza wstaje swit
Impressie van het reilen en zeilen op een door nonnen geleide school voor blinden en geestelijk gehandicapte kinderen focust vooral op de lichamelijke essentie van hun lerend handelen in de hen nog veelal onbekende wereld.