The Stranger
In 2011 krijgt de alleenstaande jonge moeder Amanda online contact met ene Casper. Het klikt vrijwel direct. In de weken dat hun relatie ontluikt, ontdekt Amanda dankzij best vreemde berichtjes en telefoontjes dat haar nieuwe geliefde een wel heel gecompliceerd bestaan leidt. Maar voor Amanda en haar dochtertje is Casper een schat. Hij trekt razendsnel in en Amanda geniet van een gelukkig gezinsbestaan. Maar dan komen er scheurtjes in zijn mooie verhaal en beginnen haar eindelijk de schellen van de ogen te vallen. Wie ís deze man eigenlijk? Amanda en de meeste anderen 'spelen' zichzelf in deze reconstructie van de gebeurtenissen. Casper wordt – om begrijpelijke redenen – door een acteur gespeeld. Tussen de nagespeelde scènes door beantwoordt Amanda concrete vragen van de filmmaakster. Hoe kwam het eerste contact tot stand? Hoe zag haar leven er op dat moment uit? En waarom vermoedde Amanda niet eerder dat het foute boel was?