On March 3, 2009, Clemens K., head of finance for an Amsterdam art fund, vanished without a trace. In the days that followed, it emerged that he had fled to Thailand with his teenage sons, having siphoned off no less than 15.8 million euros to foreign bank accounts in an unprecedented case of fraud. Colleagues who had worked with him for years were flabbergasted. In her work, filmmaker and artist Barbara Visser often deals with the border between reality and fiction and was fascinated by this story. She attempts to unravel and reconstruct the story here, with the help of conversations with Clemens's coworkers and a partially fictitious voice-over from her point of view, with reflections from herself and from Clemens. This all transpires against the backdrop of footage of the building where Clemens worked and the art projects the fund supported. Visser even travels to Thailand in hopes of finding her antihero. How could this average, dependable dad metamorphose into a calculating criminal? Was he perhaps in search of the risky freedom he encountered on a daily basis in the artists who came to the fund for support?