Focus Forward: The Music Man
Professor and inventor Ge Wang believes everyone who loves music should be able to play it. To that end, he created the "Ocarina" app which turns the iPhone into a musical instrument. This film is part of the Focus Forward series, a partnership between GE and Cinelan.which enlists renowned documentary filmmakers to create short nonfiction films focused on the incredible human power of ideas and invention. These films tell the stories of visionaries such as scientists, engineers, economists, mathematicians, physicists, financiers, and in some cases everyday folks who have facilitated human progress or reshaped our world by their efforts and inventions.