Focus Forward: The Music Man
Professor en uitvinder Ge Wang gelooft dat iedereen die van muziek houdt het moet kunnen spelen, en creëerde daartoe de app 'Ocarina', die de iPhone omtovert in een muziekinstrument. Onderdeel van de serie Focus Forward, een initiatief van GE en Cinelan waarin gerenommeerde documentairemakers korte films maken over de kracht van de menselijke inventiviteit en vindingrijkheid. De films vertellen de verhalen van visionaire wetenschappers, ingenieurs, wiskundigen, fysici, financiers en zelfs gewone mensen, die de vooruitgang van de mensheid een stapje verder hebben geholpen en onze wereld daarmee ingrijpend hebben veranderd.