It's easily the most significant event in the life of a human. Not only are the consequences huge, but to make things even more complicated, men and women experience it in completely different ways. Yes, this interactive Arte production is about impending parenthood. Directors Andrès Jarach and Lucia Sanchez take a humorous look at this moment when life turns upside down. In 14 offbeat short films - seven from the mommies' side, seven from the daddies' - they deal with different moments in new parenthood and prepare their fellow humans for what's to come. How do future fathers prepare for the big day? How does a woman deal with the fear of being really ugly after delivery? Should you buy a 1000-euro stroller that will play nursery rhymes to your newborn? Can guys come up with a solution for their blatant lack of talent at multitasking? After each film, the viewer is tested. Which of these women looks the most pregnant, Posh Spice or Angelina Jolie? Having children isn't that much of a big deal after all. This project will be presented during DocLab Live: Interactive Home Stories.