Doubled Up
The director, Samantha Moore, tells of the shock and awe of finding out that she was expecting twins. Using the perspectives of mother, artist, child, and medical professional, she reassesses her life and experiences through this film. A multi-faceted animated look at love, panic, fear... and lots of diapers.