All of Me
Diede and Emma are best friends. School, singing class, shopping, joking around: they share everything. Everything? Well, almost. Because Diede has a secret: she's clairvoyant, although she hates the word. Of all the people around her, the only ones who know are her parents. In the past, she talked about it with other people, but they either didn't believe her or thought she was nuts. And she wouldn't want Emma to think of her like that, because that would mean Diede would lose her best friend. But what does friendship mean if you can't be completely open? All of Me mixes documentary with feature film elements representing Diede's sensory world. Just like Susan Koenen's previous films - Ik ben een meisje! (I Am a Girl!, 2010), about a girl in a boy's body, and Laura & Anne 4ever (2008), about the strong bond between two friends, one of whom dies of leukemia - All of Me is about personal courage. Diede is going to have to open up if she wants a mature friendship to grow.