All of Me
Diede en Emma zijn beste vriendinnen. School, zangles, shoppen, geinen: ze delen alles met elkaar. Alles? Nou... bijna alles. Want Diede heeft één geheim: ze is - al heeft ze zelf een hekel aan het woord - helderziend. Van alle mensen om haar heen zijn haar ouders de enigen die het weten. Ze heeft er vroeger wel eens met anderen over gepraat, maar die geloofden haar niet altijd, of dachten dat ze eigenlijk gek was. En stel je voor dat Emma haar raar gaat vinden. Dan zou Diede haar allerbeste vriendin verliezen. Maar wat betekent vriendschap, als je jezelf niet helemaal kunt laten zien? Dit ben ik vermengt documentaire met speelfilmelementen, die de zintuiglijke wereld van Diede verbeelden. Net als eerdere films van Susan Koenen, zoals Ik ben een meisje! (2010), over een meisje in een jongenslijf en Laura & Anne 4ever (2008), over de hechte band tussen twee vriendinnen van wie er één aan leukemie overlijdt, draait het ook in Dit ben ik om persoonlijke moed. Om te groeien naar een volwassen vriendschap, zal Diede zich moeten blootgeven.