Someone Else
This audio stroll is a mixture of confession, radio play and moral reflection. The artist acts as a director, giving instructions for action, but sometimes he aims these directly at the listeners. Two voice actors express the ideas and feelings of the listeners who experience the work as a couple. At the same time, that doubling of identity leads to increased self-awareness and a certain distance. This creates a contemplative bubble that forces you to think about an environment you might otherwise take for granted. Someone Else is a subtle exercise you can do with someone you know, but much more intense with a stranger.