The Leaked Recipes Cookbook
In a series of intimate online events, author Demetria Glace invites the audience to prepare recipes from The Leaked Recipes Cookbook. She fished out all the recipes in the book from the massive leaks of emails that entered the public domain in recent years through organizations such as WikiLeaks.
The recipes are accompanied by the original emails, and Glace provides background—in some cases she even converses with the authors of the emails and recipes. Reading between the lines, we get a unique glimpse into family, political, and office life, as well as a sense of the urgent need for online privacy.