Leaked Recipes
The number of emails that have been leaked in the last few years run into the millions. They contain information about transactions—some legal, some not—possible terrorism, government secrets and strategic plans. The fact that whistle-blowers can make them publicly available on the internet means it’s possible to prove that fraud or other crimes have been committed. But the people who reveal this information are rarely selective, with the result that all sorts of other, more personal information appears online. And that includes the recipes that people share.