Diagnosis
It used to be a wondrous city of factories and revolutions. But now the city is fading away. The opening text in Diagnosis might seem to be introducing a portrait of an abandoned metropolis, but the Polish filmmaker Ewa Podgórska goes on to draw a much wider picture.