Graves Without a Name
Na The Missing Picture (2013) en Exile (2016) is dit het afsluitende deel van Rithy Panh’s trilogie over het collectieve trauma van Cambodja. Na zijn filmische analyses over mechanismen van misdaad kiest hij met deze film voor het vinden van vrede en berusting. Panh keert terug naar het platteland, waar hij als dertienjarige het leeuwendeel van zijn familie verloor onder het moorddadige juk van de Rode Khmer. Waar hun lichamen – en die van duizenden anderen – zich bevinden, is onbekend.