His Big White Self
Doodsbedreigingen en bommeldingen kreeg documentairemaker Nick Broomfield op zijn dak na het maken van The Leader, His Driver and the Driver's Wife in 1991. De film was een verslag van zijn zoektocht naar en ontmoetingen met Eugene Terreblanche, de extreemrechtse leider van de Afrikaner Weerstand Beweging AWB. Terreblanche reageerde destijds ronduit vijandig op de aanwezigheid van de Britse filmmaker. Veertien jaar na dato keert Broomfield niettemin terug naar een veranderd Zuid-Afrika om te zien wat er van de leider en zijn aanhang over is. Of het Broomfield lukt de leider nogmaals te interviewen, is net zo'n groot vraagteken als de eerste keer.