Small Faces: Racer
De serie Small Faces laat zien hoe arme kinderen van over de hele wereld spelen met zelfgemaakt speelgoed. Op een stoere hiphopbeat en in een vlotte montage laten de kinderen zien wat ze in huis hebben. Wat doe je als je wilt racen met een Formule 1-wagen, maar het enige wat je hebt is een oud blik? Kinderen in Sri Lanka weten daar wel wat op. Omdat ze geen geld hebben voor speelgoed, zijn ze superhandig geworden in het zelf maken van dingen. Dilum en Buddhi maken auto's van blik, een oude slipper en ijzerdraad. Het zanderige terrein van de plaatselijke tempel is een goede racebaan. 'Autoracen is het beste spel van de wereld', vinden zij.