My Inner Wolf
De website My Inner Wolf creëert een repeterende verbeelding van de ervaring van absence-epilepsie – eerst het brein in, dan weer terug naar de wereld. De speels geanimeerde beelden, die ogen als een vrolijke knip-en-plak-collage, zijn gezet op meeslepende muziek van Joep Beving en Suzanne Ciani. Aan een tafel zitten een man, een vrouw en een kind. Het beeld zoomt langzaam in op het kind, en buitelt vervolgens het hoofd van dat kind in. Daar blijkt dat in het zogenaamd afwezige brein nog steeds heel veel gebeurt.