A Greek Winter
Tasos Pafralides runt samen met zijn zus Evdokia een klein tankstation in Thessaloniki. In de winter leveren ze tevens stookolie aan een groot aantal flats en woningen in de stad, maar met het verergeren van de economische crisis kunnen steeds minder Grieken de olie nog betalen. volgt Tasos op de voet tijdens zijn werkzaamheden in de stad, waar hij met grote regelmaat niet alleen klaagliederen moet aanhoren over de verhoogde belastingen en onbetrouwbare politici, maar ook de vele smeekbedes om uitstel van betaling. Vooral oudere mensen, van wie sommigen in de steek zijn gelaten door hun kinderen, zijn ten einde raad. Zoals één vrouw zegt: "Vroeger waren we in staat voor onszelf te zorgen. Maar inmiddels zijn we bedelaars in ons eigen land geworden." In tegenstelling tot zijn zus blijft Tasos vaak onverschillig en zakelijk: bewust kiest hij ervoor om geen vriendschap met klanten te sluiten, "want uiteindelijk wordt daar misbruik van gemaakt." Een film over kou en warmte, zowel fysiek als in de relatie tussen mensen.