Showman
Een portret van een van de laatste grote filmproducenten van Hollywood, Joe Levine. Levine groeide op in de achterbuurten van Boston maar maakte razendsnel naam in de filmindustrie. Hij verwierf in de jaren vijftig faam als distributeur en promotor van Italiaanse neorealistische films. Met commerciële successen wist hij het tekort dat hij met kleine, meer kunstzinnige films opliep, te dekken. In SHOWMAN zien we Levine in optima forma tijdens de met veel tamtam begeleide promotiecampagne van de film TWO WOMEN (LA CIOCIARA, van Vittorio de Sica uit 1961), waarmee hoofdrolspeelster Sophia Loren een Oscar in de wacht sleepte. Het is een periode waarin het succes Levine toelacht.