Out for Love...Be Back Shortly
OUT FOR LOVE... BE BACK SHORTLY is het videodagboek van een voormalig Israëlische legerofficier, de 28-jarige Dan Katzir. Zijn verhaal begint met een bekentenis. In de camera vertelt hij dat hij op zoek is naar een vriendin en dat hij van plan is die zoektocht op video vast te leggen. Er wordt inderdaad verhaald over zijn romance met Iris, een meisje dat op het punt staat haar dienstplicht te gaan vervullen. Maar naast dat liefdesverhaal is OUT FOR LOVE ook een belangrijk historisch document. Katzir legde met zijn camera de jaren vast waarin Rabin vrede probeerde te stichten, totdat deze in 1995 werd vermoord.