Ether
De filmmaker en beeldend kunstenaar Velu Viswanadhan begon al in de jaren zeventig met zijn vijfluik over de elementen. Dit laatste deel gaat over het element ether, de onzichtbare essentie van alle materie. Zonder vooropgezet plan, structuur of verhaal, neemt de film de vorm aan van een visuele reis door India, waarin de blik van de camera gericht is op de vele verschillende aspecten van het leven, zowel materieel als immaterieel.