Muzykanci
Een verhaal over 'gewone' mensen voor wie muziek een passie is geworden, vormgegeven in een poëtische documentaire over een amateur-fanfarekorps, dat bestaat uit tramconducteurs, technici en arbeiders uit Warschau. De film schetst via beelden van repetities van het orkest een serie portretten van de muzikanten en hun 84-jarige dirigent en laat het plezier zien dat deze mensen beleven aan het samen musiceren. De orkestratie van de geluiden en bewegingen, gevoegd bij de interessante montage, maakt deze film tot een compact en ambitieus kunstwerk.