How Many Roads
How many roads biedt een bijzonder overzicht van veertig jaar moderne Amerikaanse geschiedenis, in het gezelschap van een aantal volgelingen en fans van Bob Dylan. De film is opgebouwd uit elf prachtig gefilmde portretten van mensen wier leven geraakt is door de woorden van Dylan. Die woorden hebben hun leven een verrassende of beslissende wending gegeven. Ze zijn van uiteenlopende leeftijden, religie en levensovertuigingen. Maar ze hebben één ding gemeen: zonder Dylan zouden ze totaal andere mensen zijn. Evenzeer als het een film is over de zoektocht naar zingeving, is het een roadmovie die voert naar het hart en de kern van Amerika.