Sinds zijn doorbraak in 2001 creëerde internetpionier en online performancekunstenaar Ze Frank een gigantische reeks projecten, waarin de inbreng van zijn publiek van cruciaal belang was. Eén van de meest succesvolle en invloedrijke was The Show, waarvan hij tussen maart 2006 tot maart 2007 consequent wijk nieuwe afleveringen per week produceerde. Afgelopen april lanceerde hij, na een van de meest succesvolle crowdfunding-campagnes ooit op Kickstarter, de langverwachte opvolger A Show. Frank, inmiddels drievoudig TED-spreker, noemt A Show "same same but different". Driemaal per week levert hij in korte, strak gemonteerde video's commentaar op de wereld om hem heen. Telkens gezeten voor dezelfde hokjeskast waarin steeds net iets andere boeken en prullaria opgestapeld liggen, behandelt hij de meest uiteenlopende onderwerpen – van het tienerbrein tot de tong, van onbeantwoorde digitale avances tot een recensie van het vicepresidentieel debat. In volle vaart en met een grote dosis humor raast Frank door zijn en onze wereld. Want wederom is de inbreng van het internetpubliek cruciaal: bijna elke show begint met door kijkers ingezonden ontboezemingen, die Frank vervolgens persoonlijk beantwoordt en opvolgt met intieme en grappige opdrachten aan zijn publiek. Het resultaat is een onverwacht humaan hoekje van het internet én inmiddels een aantal prachtige Gasammtkunstwerken, zoals de bizarre animaties van door kijkers ingezonden nachtmerries en een liedje en bijbehorende videoclip waaraan liefst 2.601 mensen meewerkten.