Topp Twins: Untouchable Girls
Tweelingzusters Jools en Lynda Topp zijn rasechte 'kiwi's'. Ze zijn opgegroeid op een boerderij in Nieuw-Zeeland, zijn paarden- en countryliefhebbers, komedianten én lesbisch. En mateloos populair bij zowel 'rednecks' als vooruitstrevend links. Hun uiterlijk is niet identiek, hun stemmen zijn dat wel. Een collega dacht ooit zelfs één stem in stereo te horen. De Topp Twins wisten al vroeg dat ze op vrouwen vielen. Hoewel hun ouders dit feit moeite hadden dit te verwerken, steunden ze hun kinderen door dik en dun. De band tussen de twee zusters is extreem hecht, ook in slechte tijden.
De tweeling introduceert zichzelf tijdens een optreden vol muziek en mooie herinneringen. Alle belangrijke personen uit hun leven zijn daarbij aanwezig. Collega's en vrienden laten vervolgens hun licht schijnen op het succes van de bijzondere zusters, met hun vrolijke radicale lesbische liefdesliedjes en anarchistische variété-acts. Interviews en bijzonder archiefmateriaal maken duidelijk hoe some yodeling lesbian twins een commercieel succes konden worden. Beelden uit hun zorgeloze jeugd, de gezusters op de barricaden tijdens demonstraties (tegen kernwapens en apartheid, vóór homorechten) en een keur aan optredens maken het verhaal compleet. Ook hun vaste personages Camp Mother & Camp Leader, Ken & Ken, en The Gingham Sisters krijgen welverdiende aandacht.