Who Killed Chea Vichea?
Niets is wat het lijkt in deze zoektocht naar de waarheid achter de moord op oppositiekopstuk Chea Vichea. Gaandeweg ontdekt de Amerikaanse filmmaker Bradley Cox steeds meer aanwijzingen dat het corrupte justitieapparaat in Cambodja twee onschuldige mannen liet opdraaien voor de misdaad. De film verkent tegelijkertijd de complexe machtsverhoudingen van het land.