Rejsen tilbage - jorden er vores mor II
Zes jaar geleden maakte Peter Elsass THE EARTH IS OUR MOTHER, een film over de Arhuaco-indianen. Zoals toen belooft, keert hij terug om hen de film te laten zien. De indianen maken wat opmerkingen over die film en besluiten de filmploeg een boodschap mee te geven voor de wereld. Recht voor de camera spreken zij hun boodschap uit.