Back Home Tomorrow
De Italiaanse hulporganisatie Emergency biedt medische hulp aan burgerslachtoffers in oorlogsgebieden, met name kinderen. In wordt hun werk getoond aan de hand van de levens van de Sudanese Yagoub, die een ingrijpende hartoperatie moet ondergaan, en de Afghaanse Murtaza, die door een ongeluk met een mijn zijn linkerhand verloor.