Bloot - Zweten
Toen Tom erachter kwam, dat hij veel meer zweette dan zijn klasgenoten, begon hij zich te schamen. Hij vertelt dat hij zich steeds ongemakkelijker begon te voelen, totdat hij naar de dokter ging, die vertelde dat zweten eigenlijk heel gezond is. Nu doucht hij zich wat vaker en gebruikt hij deodorant.