Swok! - worstelen
In deze aflevering van het VPRO-jeugdprogamma SWOK! praat Ingeborg Jansen met de Turkse Mustafa en de Marokkaanse Fahd, twee vriendjes van tien jaar die allebei gek zijn op worstelen. Tijdens het sporten worstelen ze altijd tegen elkaar. Ze vinden worstelen heel leuk, want je moet er lenig voor zijn, maar je moet er ook bij nadenken. Hun vriendschap is door het vechten alleen maar beter geworden, want nu maken ze veel minder ruzie. Dat Fahd meestal wint, vindt Mustafa helemaal niet erg. Hij is namelijk nog maar kortgeleden met de sport begonnen, en kan veel van Fahd leren. De twee jongens demonstreren verschillende lastige grepen: de armzwaai, de omgekeerde middelgreep en de oksel-nekgreep.