My Moms and Dads
De tienjarige Luca uit Amsterdam woont bij haar moeder en diens vriendin. Haar vader woonde ooit vlakbij, maar is verhuisd naar Zürich. Ze ziet hem zelden. Luca mist hem en gaat met haar moeders naar Zwitserland om hem op te zoeken. Maar of dat het verwachte resultaat heeft?