Champ
Esma is een veertienjarig kickbokstalent met grootse dromen om ’s werelds beste vechter te worden. Esma heeft ook de constante angst om haar ernstig zieke moeder te verliezen. Ze werkt hard om zich voor te bereiden op haar moeilijkste partij ooit, maar hoe vecht je voor een toekomst die zowel opwindend als beangstigend is?