Toda una vida
Het circus Rey Gitano in Guatemala is een echt familiebedrijf. Na de dood van hun vader runnen de vijf broers Lopez samen met hun moeder het circus. Sinds de dood van haar man heeft de weduwe de touwtjes echter stevig in handen genomen, hetgeen haar zoons af en toe maar lastig vinden. Maar haar strakke leiding en zuinigheid werpen hun vruchten af: het circus groeit en het publiek stroomt toe. Maar hoe beter het bedrijf loopt, hoe meer spanning er ontstaat tussen de broers. Allemaal dromen ze ervan om zelf een circus te beginnen en eigen baas te zijn, maar dat lukt vooralsnog geen van hen. De ruzies lopen geregeld behoorlijk hoog op. Op een kwade dag verlaat Paco met achterlating van zijn gezin het circus. Na enige tijd blijkt dat de aantrekkingskracht van het circusleven aanzienlijk is en dat het bloed kruipt waar het niet gaan kan.