Vand
In een zwembad maken babies voor het eerst kennis met het water. Het wordt gepresenteerd als een initiatierite, compleet met rillen van de kou, opwinding over het verliezen van de zwaartekracht en angst om te verdrinken. In zwart-wit beelden, waarvan sommige onder water zijn gefilmd, en zonder gesproken commentaar mediteert Anne Regitze Wivel over verandering, dood en overgang.