To Be Continued. Teenhood.
Na een pauze van zeven jaar keren de Letse documentairemakers Ivars Seleckis en Armands Začs terug naar de vijf kinderen die ze in 2015 uitgebreid hebben gevolgd. Hoe staan de veertienjarigen nu in het leven? Het is het jaar waarin ze hun keuze voor een vervolgopleiding moeten maken, en langzaam komen de verantwoordelijkheden van een volwassen leven in zicht.
Anatasija draait al volop mee op de paardenboerderij van haar alleenstaande moeder. Karlis is lid geworden van een militaire jeugdbeweging. Glebs ouders stellen hoge eisen aan zijn intellectuele én fysieke ontwikkeling, terwijl Anete thuis juist iets te veel vrijheid geniet. Zanes leven staat steeds meer in het teken van haar sportcarrière.
De camera registreert hoe ieder van hen omgaat met tegenslagen en teleurstellingen, zoals een verkering die uitgaat of een grootmoeder die aan alzheimer lijdt. Ouders zijn niet langer de vanzelfsprekende autoriteit, maar worden nu ook kritisch bekeken. Ook zijn deze kinderen zich bewuster van tegenstellingen in de samenleving. En op de achtergrond speelt een conflict dat steeds meer aandacht opeist: de oorlog in Oekraïne.