Venus
Jonge vrouwen uit Kopenhagen doen een boekje open over hun seksuele ervaringen. De twee vrouwelijke regisseurs achter de camera wilden in eerste instantie een film maken om hun eigen seksuele verlangens en frustraties beter te begrijpen. Na een castingoproep komen meer dan honderd gewone vrouwen langs om recht in de camera over hun erotische fantasieën te praten. Terwijl de opnames vorderen, dringt het tot de filmmakers door dat deze intieme casting zelf de uiteindelijke film moet worden. Langzaam geven de geïnterviewden zich bloot. Een verlegen vrouw ontdekte dat ze opgewonden raakt van het kijken naar twee vrijende mannen. Een andere vrouw vertelt dat ze moeite heeft om zich te onderwerpen aan een man. Een terugkerende frustratie is dat vrouwen tegelijkertijd onschuldig en een wild beest moeten zijn – een onmogelijke spagaat. Omdat de man geacht wordt actief te handelen – jij kust niet hem, hij kust jou – zijn diens intenties en drijfveren makkelijker te begrijpen, merkt een van hen op. In de kale omgeving van de castingstudio lukt het Venus om juist de hartstochten van de vrouw te doorgronden.