The Smiling Man
In deze aanklacht tegen Westers imperialisme in Afrika doen twee Oost-Duitse filmmakers zich voor als West-Duitse journalisten, met als doel Nazi en huursoldaat Siegfried "Kongo" Müller aan het praten te krijgen.