Bloot - Borsten
Verrassende animatie-documentaire waarin een meisje openlijk vertelt over het krijgen van borsten. Scènes waarin het meisje in haar kamer geïnterviewd wordt, worden afgewisseld met beelden van de situaties die zij beschrijft. Zo is te zien hoe zij met een vriendin op het strand ligt en haar bikinitopje met zand vult. De geanimeerde beelden, die zijn gemaakt door over videobeelden heen te tekenen en kleuren, zorgen voor de afstand die het meisje nodig heeft om haar verhaal zonder gêne te vertellen. Tegelijkertijd blijven de beelden en de bewegingen zeer realistisch vanwege de gebruikte rotoscoop animatie.