God Knows Where I Am
Een reeks zeer secuur bijgehouden dagboeken vormt het uitgangspunt voor deze reconstructie van het leven van Linda Bishop. Regisseurs Jedd en Todd Wider laten ook de achterblijvers aan het woord: haar zus, een vriendin, haar dochter en de eigenaar van het verlaten huis waar Linda zich de laatste maanden van haar leven had verscholen. Via deze verschillende bronnen komt stukje bij beetje haar levensverhaal tevoorschijn. Terwijl fragmenten uit de dagboeken worden voorgelezen, is in heldere beelden te zien wat zij tijdens het schrijven gezien moet hebben: het verlaten huis waarin ze een strenge winter lang woonde, de besneeuwde omgeving en de alsmaar slinkende voorraad appels. Wat voor de politieman die haar lijk vond, leek op een zelfmoord, blijkt een complex verhaal over een vrouw met een ernstige bipolaire stoornis en een zorgsysteem dat daar niet mee om kon gaan.