Margens
We sterven zoals we dromen: alleen. Een complex geval van menselijke isolatie in Trás-o-Montes, een provincie in het noordoosten van Portugal. Door de verlatenheid van dit gebied wonen er voornamelijk oude mensen en kinderen. Met hulp van een Europees subsidieprogramma hebben de 36 dorpelingen van Chelas een tweedehands brug van de nationale spoorwegen gekocht, maar de vraag is of dit hun totale isolatie van de buitenwereld zal tegenhouden? De film laat het contrast zien tussen twee generaties en twee standpunten inzake de brug. De filmmaker heeft zijn inspiratie voor deze film uit een droom gehaald.